TELJES KÖRŰ KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Havidíjas SEO szolgáltatás

Gondolom azért érkeztél erre az oldalamra, mert több releváns látogatót szeretnél hozni a weboldaladra a Google keresőjéből, vagy már túl sokba kerül a hirdetés, szeretnéd a hirdetési költségedet csökkenteni.

Organikus forgalom növeléséhez olyan kulcsszavakat, kifejezéseket kell felkutatni, amelyekre a célközönséged keres. A kulcsszókutatás és versenytársak kutatása, felmérése után indulhat el a weboldaladon a keresőoptimalizálás (SEO).

Ez kulcsszavaktól, versenytársaktól függ, hogy mennyi ideig tart. De tapasztalataim szerint minimum 4 hónapos munka hoz pozitív eredményeket, meghatározott kulcsszavakra előrébb kezd el rangsorolni a weboldalad. De vannak olyan szolgáltatások, termékek, amelyeknél olyan erősek a nagyobb organikus forgalmat hozó kulcsszavak, hogy fél – egy év folyamatosan SEO munka is szükséges!

Mit jelenthet másoknál a keresőoptimalizálás?

Nagyon sok SEO szolgáltató ígér sikerdíjas keresőoptimalizálástgaranciát, hogy meghatározott kulcsszavakra bizonyos időn belül előre fogsz kerülni.

Ezekkel az ígéretekkel rengeteg probléma van!

Bizonyos kulcsszavakra biztos, meghatározott sikereket egy SEO szaki sem ígérhetMiért?

Azért, mert a Google kiszámíthatatlan sok esetben, nagyon gyakran végez el algoritmusfrissítéseket, ezeket be sem jelenti, hanem ezeknek a gyors, sokszor drasztikus eredményeit veszik észre…

Természetesen tudhatóak azok a módszerek, beállítások és fejlesztések, amelyeket a Google követ, és nekünk is követnünk kell. Nem titok, hogy a minőségi tartalom fontos a Google-nek a weboldalakon, mégis rengeteg honlapon alig van szöveges tartalom, vagy végez tartalomstratégiát, blog oldalon nem publikál rendszeresen minőségi blogcikkeket a célközönségének…

Visszatérve a sikerdíjas keresőoptimalizálás szolgáltatást ígérőkre:

A legtöbb esetben olyan kulcsszavakért fizetnek a cégek, amelyekre nem érkezik keresés a Google-ből. Olyan 3, 4 vagy több tagú kifejezésekre (longtail kulcsszavak) fizetnek a megbízók, amelyekre 1 hét alatt az első helyre lehet kerülni, de persze organikusan, Google keresőjében senki sem keres ezekre!

 

Szóval, ÉN hogyan is végzem ezt?

 

Én a kulcsszókutatás során már figyelembe veszem azokat a kifejezéseket, amelyekre érkezik megfelelő mennyiségű keresés.

Persze ez a vállalkozástól is függ, mert lehetnek olyan szolgáltatások akár B2B szektorban, amelyekre alacsony a keresési szám, de ebből egy-egy megbízás nagyon magas bevételt hozna a cégnek (a közös munka elején az ügyfeleim kitöltenek egy online kérdőívet, amelyből gyorsan és hatékonyan információkat kapok róluk).

Továbbá én azt tudom biztosítani, hogy az organikusan érkezők száma növekedni fog, és vállalkozásodnak releváns látogatók fognak jönni a weboldaladra. A Google Analytics ezek eredményeket tisztán megmutatja!

Én nagyon fontosnak tartom a konverziók számának növelését. Igaz ez már túlmutat a keresőoptimalizáláson, de egy weboldal felhasználói élményénének (UX) javításával a konverziós arányok, számok is növelhetőek és ebben hosszú távú együttműködés esetén segíteni is fogok!

Ők engem választottak keresőoptimalizálásra

267%-os bevételnövekedés keresőoptimalizálással

A Fanti lufi ls partykellék webshopnál 8 hónap alatt 267%-os bevétel- és 126%-os organikus forgalom növekedést értem el!
Erről nézd meg a SEO esettanulmányomat ide kattintva »

webshop kereesőoptimalizálás bevétel növelés
bevétel és rendelések számának növekedése
organikus (Google-ből érkező) forgalom növekedése

Egy új, saját weboldal organikus forgalom növekedése pár hónap alatt:

organikus forgalom 2024 február
organikus (Google-ből érkező) forgalom növekedése

Egy natúrkozmetikai webshop keresőoptimalizálása után 48,47%-os organikus forgalom emelkedés:

Egy webshop keresőoptimalizálása után 40,7%-os organikus forgalom emelkedés:

Webshop keresőoptimalizálás 40 százalék organikus forgalom növekedés

Egy elrontott webshop költöztetés utáni organikus forgalom helyreállítása

(A korábbi organikus forgalom 100%-a visszaállt)

A TELJES KÖRŰ KERESŐOPTIMALIZÁLÁS RÉSZEI:

A Google több száz faktor alapján állapítja meg a rangsorolást. Viszont 3 fő csoportra lehet osztani, amelyek a legfontosabbak a Google-nek:
I. Technikai SEO
II. On-page SEO (tartalmi keresőoptimalizálás)
III. Off-page SEO (backlinkek, hivatkozások más weboldalakról)

Én is ezeken megyek végig, tapasztalatok is azt mutatják, hogyha ezek rendben vannak, akkor elindul a rangsorolásnál a pozitív változás, az organikus forgalom növekedni fog. 🙂

KULCSSZÓKUTATÁS

 

Ha hozzá akarunk kezdeni a keresőoptimalizáláshoz, akkor elsőnek mindenképp egy kulcsszókutatást kell elvégeznünk! Tehát meg kell tudnunk, hogy a Google keresőjébe valójában milyen kulcsszavakat írnak be a felhasználók, mikre keresnek rá. Kulcsszókutatáshoz profi SEO szoftvert használok, amellyel nem csak a havi kerések számát, hanem az egyes kulcsszavak rangsorolásának nehézségi szintjeit és versenytársak elemzését is meg lehet nézni.

 

TECHNIKAI SEO AUDIT

 

A keresőoptimalizálás sikeressége több részből áll, és nem csak tartalmilag kell jól beállítani a weboldalt, hanem technikailag is meg kell felelnie a keresőmotoroknak. A SEO-t mindig kulcsszókutatással kezdjük, de ezzel párhuzamosan egy technikai SEO auditot is el kell végezni.

 

OFF-PAGE SEO

Nagy részét a backlinkek felkutatása és a linképítés teszi ki. A meglévő backlinkek átvizsgálásával kezdem, mivel nagyon sokszor tapasztalható, hogy régebben szerzett backlinkek (főleg linkgyűjtő oldalakról) rossz minőségűek, ezeket ki kell szűrni. Továbbá pro SEO eszközök segítségével felkutatok olyan oldalakat, amelyekről érdemes backlinket szerezni.

ON-PAGE SEO

A megfelelő aloldalakon el kell végezni azokat a SEO beállításokat, amelyek a Google számára fontosak. Nem kevés idő lehet minden olyan aloldalon végigmenni, amelyek az organikus forgalmat növelhetik. A feladatok közé tartoznak: a meta adatok beállítása, címsorok, szöveges tartalmak és képek optimalizálása, strukturált adatok hozzáadása, belső link struktúra átnézése stb…

TARTALOM STRATÉGIA – SZÖVEGÍRÁS

A keresőoptimalizálás már nem működik megfelelő menyiségű és minőségű tartalom nélkül. A Google is több algoritmusfrissítéssel tudatta, hogy nagyon fontos a szöveges tartalom a weboldalon. Itt nem csak a főoldali, aloldalak tartalmára kell gondolni, hanem blog oldalra, ahova folyamatosan szükséges legtöbb esetben friss bejegyzéseket feltölteni.
Valamint organikusan (Google-ből) érkező látogatók száma arányosan növekszik a megjelenő tartalmakkal. Ebben tudok segítséget nyújtani. Több szövegíróval dolgozom együtt, a tartalmak létrehozásához ügyfeleimet témajavaslatokkal, stratégia és blog oldal megszerkesztésével is segítem.

SEO KVITELEZÉSI LEHETŐSÉGEK

Az SEO auditok és feladatok elvégzésére két módszer szokott lenni. Ha nem WordPress alapú a weboldal, akkor a Te vagy a webfejlesztődnek kell elvégeznie a beállításokat. Természetesen az átadott dokumentumok úgy vannak összeállítva, amely konkrét útmutatást ad a beállításokhoz.

Ha a weboldal WordPress alapú, akkor nagy esély van arra, hogy én rögtön, közvetetten meg tudom valósítani a keresőoptimalizálást a weboldalon.
Az első módszernél is tudok segítséget intézni, van több webfejlesztő kapcsolatom, persze itt kiegészítő díjak lesznek.

TÖBB MINT CSAK SEO

Arányaiban több webshoppal dolgoztam/dolgozom együtt és korábban sok gyakorlati tapasztalatot is szereztem az e-kereskedelem területén különböző online marketing eszközöket használva. Így az együttműködés során ügyfeleimnek a webshop oldal strukturális felépítésében, webergonómiában szoktam tanácsokat adni és javaslatokat összefoglalni. Valamint további online marketing eszközök használatának lehetőségeit is meg szoktam vizsgálni.

AKKOR VEDD FEL VELEM A KAPCSOLATOT ÉS OLVASS TOVÁBB, HA:

 

Start

Az oldal alján található űrlap kitöltésével tudod felvenni velem a kapcsolatot. Kérlek, hogy írd le, hogy miben szeretnél segítséget kérni. Köszönöm, ha tudsz adni weboldal címet és esetleg kulcsszavakat, amelyekre szeretnél jobban rangsorolni.

A gyors email-es kapcsolatfelvétel után küldöm az ajánlatot. A keresőoptimalizálás a piacon eléggé széles árkategóriákban mozog, különböző árazási struktúrák is vannak. Én a megfogalmazott feladatok/elvárások alapján kikalkulálok egy árat, és ha ezt elfogadod, akkor léphetünk tovább és konkretizálhatjuk a feladatokat.:)

Emailen konkretizáljuk a feladatokat és a kezdetkor felteszek néhány kérdést (egy online űrlapot kérek kitölteni), hogy átfogóbb képet kapjak a szolgáltatásról, termékről, vállalkozásodról. Továbbá priorizáljuk a feladatokat is. Én ebben a blog cikkemben összeszedtem, hogy milyen egy jó SEO szakember (vagyis a Google is ezt gondolja).

150 000 Ft-tól (+ÁFA) / hó

Ez a díj változhat, a projekt méretétől is függ. De ezt a díjat szoktam 90%-ban kiajánlani.

Kapcsolatfelvétel SEO szolgáltatásomhoz

Gyakran feltett kérdések

Minden napom előre meg van tervezve, így csak az e-mail-es megkeresés elérhető. Így tudom garantálni ügyfeleimnek, hogy a kivitelezéseket megfelelő minőségben és időben el tudom végezni előre nem egyeztetett telefonos félbeszakítások nélkül. A kivitelezési szakaszban is az ügyfeleimmel emailes kapcsolattartás van. Rendszerezett, jól visszakereshető emaileket küldök, amelyek így írásos formában maradnak meg. 

A teljeskörű keresőoptimalizálás havidíjas szolgáltatás és az együttműködés minimum ideje weboldalanként, projektenként eltér, ezt pontosan az árajánlatban fogom megadni és még azon is lehet változtatni a megbeszéltek szerint. A havidíj fele előre kerül kiszámlázásra és a 30 nap leteltével a másik fele kerül kiszámlázásra (a következő hónap első felével együtt). Természetesen minden esetben elektronikus számlát (alanyi áfamentes) küldök a munkadíjról.

Ma már arra nem lehet garanciát vállalni, hogy kiválasztott kulcsszavakra a weboldalad bizonyos időn belül az első helyekre fog jönni a Google-ben. A Google folyamatosan adja ki az új algoritmusfrissítéseket és rendezi át a rangsorolásokat. Én azokat a SEO technikákat alkalmazom, amelyekkel eddig, tapasztalataim alapján pozitív eredményeket értem el hosszú távon és egy Google algoritmusfrissítés sem érintette negatívan a helyezéseket.

Weboldalanként eltérő, hogy milyen gyorsan jön a pozitív változás. Nem mindegy, hogy technikailag milyen állapotú a honlap a keresőoptimalizálás elkezdésekor, vagy milyen szinten vannak a SEO bállítások, mekkora az eddigi havi organikusan érkező száma? Verseny a kulcsszavakra?
Ezt az ajánlatkérés szakaszában tudom megnézni, és tudok többet mondani. De általánosságban 4-6 hónapnyi kemény SEO munka kell ahhoz, hogy az eredmények jöjjenek, mind rangsorolásban, mind organikus forgalom növekedésében.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁSHOZ EZEKET A PROGRAMOKAT HASZNÁLOM

Google Search Console

Igen, ez az az ingyenes Google szoftver, amit minden weboldalhoz be kellene állítani! A Google Analytics és a Search Console a két alap program egy honlapnál. A SEO 0. lépése a Search Console beállítása. Ha SEO szakembert kérsz fel, akkor az lesz az első kérdése, hogy a Search Console be van-e állítva az oldalhoz. (Ha nem, akkor menekülj tőle!) Minél hamarabb érdemes integrálni, mert csak ezután kezdi el gyűjteni az adatokat. Figyeli az oldaladat technikai állapot terén, valamint ebben tudod azt is megnézni, hogy milyen kulcsszavakról/kifejezésekről jönnek a honlapodra a Google keresőjéből, vagy mely oldalakról hivatkoznak rád (melyek a backlinkjeid).

Írtam egy teljes útmutató cikket a Search Console-ról, amelyben bemutatok mindent a regisztrációtól a beállításokon keresztül az 5 kedvenc funkciómig.

search console eszköz
rank tracker szoftver

SEO PowerSuite – Rank Tracker

Ez egy olyan szoftver, amelyet szinte minden SEO szaki használ. Ingyenesen is le lehet tölteni, de annak vannak korlátozásai. Én az előfizetős verzióját használom, így sok ügyfelem projektjét tudom profin kezelni. Legfőbb funkciója a rangsorolás követése, tehát követi, hogy az egyes weboldalak a megadott kulcsszavakra hányadik helyen jelennek meg a Google találati listáján. Ma már ez inkább egy részfunkciója lett, rengeteget fejlődött a program, és nagyon jó kulcsszókutató eszköz lett belőle, meg lehet nézni, hogy a weboldalak milyen kulcsszavakra rangsorolnak, versenytárs-elemzéseket lehet végezni, és segíti a jó döntéseket a SEO stratégia meghatározásában.

SEO PowerSuite – SEO SpyGlass

Professzionális backlink elemző szoftver. Meg lehet vizsgálni vele más weboldalak backlinkjeit, mutatószámokkal segíti a backlinkek minőségének meghatározását. Ha olyan oldalakat keresünk, ahonnan hivatkozásokat szeretnénk szerezni a saját weboldalunkra, akkor érdemes a versenytársak backlinkjeit vagy hasonló témájú oldalakat megvizsgálni. Az ingyenes backlink elemző programok nem tudják az összes backlinket felkutatni egy másik weboldal esetében. A fizetősek szinte az összeset feltérképezik, és több infót mutatnak meg azokról. A SpyGlass 5 vagy több weboldal backlinkjeit összehasonlítva készít elemzéseket, így sokkal hatékonyabban és gyorsabban lehet backlink elemzést elvégezni.

seo spyglass szoftver

SEO PowerSuite – Website Auditor

És még mindig ugyanaz a cég, de ez a programja is csak egyre jobb lett. Ezzel gyorsan elvégezhető egy teljes körű technikai és on-page SEO elemzés, amellyel gyorsan fény derül a hiányosságokra. Ezenkívül tartalmilag is meg tudja vizsgálni az oldalakat, megnézi, hogy hiányoznak-e kulcsszavak, de még jobb funkciója, hogy átnézi egy adott kulcsszóra a Google top 10 találatának a tartalmát, és megtalálja azokat a kulcsszavakat/kifejezéseket, amelyek a te oldalad tartamában nem találhatóak meg, vagy többször fordulnak elő a szövegeidben, mint a nálad jobban rangsoroló oldalaknál… Ezenkívül a weboldal belső linkjeinek feltérképezéseiben is használom, megtalálhatóak vele olyan aloldalak, amelyekre kevesebb vagy több belső hivatkozás jut…

Majestic

Ez is egy backlink elemző online szoftver. Ezt igazából azért használom a Link-Assistant program mellett, mert ezzel tudom egy adott oldal minőségét vizsgálni (Trust & Citation Flow). Ez például akkor szükséges, amikor kigyűjtöm és átvizsgálom az ügyfelem weboldalára linkelő honlapokat (a backlinkeket) a Search Console-ban. A rossz minőségű oldalakról mutató linkek ugyanis ronthatják a rangsorolást, így ezeket a weboldalakat ki kell zárni (amit szintén a Search Console-ban lehet megoldani), így ezután a Google nem fogja figyelembe venni ezeket a backlinkeket, a káros hatásuk nem érezhető…

Majestic elemzés