Online marketing blog

Válassz témát! Mely terület érdekel?

Legújabb bejegyzéseim:

Facebook borítókép méret

Facebook borítókép méretek (2024-ben)

A Facebook oldalon többféle részhez/funkcióhoz (Facebook oldal, Facebook csoport, Facebook esemény…) tudsz képeket és akár videókat is beállítani. Facebook oldal borítókép mérete és beállítása A Facebook oldal borítókép ajánlott mérete: 820 képpont széles és 360 képpont magas. Ez a méret azért praktikus, mert a borítókép megjelenése

Tovább olvasom »

Így keresőoptimalizál a TransferWise!

Érdemes megvizsgálni, hogyan tarolja le a Google találati oldalait a TransferWise Magyarországon. Igazából a bankok és az online váltó/kalkulátor weboldalak hiányosságait használja ki. Azt, hogy nincsen tartalom az oldalakon, nem adnak teljes és könnyen használható információt, de olyan strukturált adatokat sem állítanak be az oldalakra, amit a

Tovább olvasom »
Facebook számla

Facebook számla hol található?

Gyakori kérdés a Facebook csoportokban, és tőlem is sokszor kérdezik, hogy a Facebook hirdetéseknél elköltött összegek után hol lehet a számlát letölteni, hogy el tudjuk küldeni a könyvelőnek? Egy videót is készítettem, itt is meg tudod nézni a beállításokat:   Ha tetszett a videó, akkor iratkozz

Tovább olvasom »
Google értékelés, teljes útmutató

Google Cégem értékelések: Teljes útmutató a beállításához és használatához

A helyi keresőoptimalizálásról (Local SEO) több cikket és videót is megosztottam korábban.Most az egyik legfontosabb részét fejtem ki jobban, a Google Cégem értékeléseket. Hogyan működik, hogyan gyűjts véleményeket, hogyan kezeld a negatív értékeléseket és miként segíti a helyi keresőoptimalizálást? Miért fontos Google Cégem értékeléseket gyűjteni? Az online értékelések gyűjtése és

Tovább olvasom »
szövegírás miért kerül annyiba

Miért kerül annyiba a szövegírás?

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.19.1″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″] Nem, nem arról fogok írni ebben a cikkben, hogy hogyan írj jól tartalmakat. Nem vagyok szövegíró, igaz több képzésen, tréningen részt

Tovább olvasom »
Google keresések számainak változásai covid-19

Néhány kulcsszó keresési mennyiségének növekedése 2020 márciusában (Infografika)

Magyarországon 2020. márciusban a COVID-19 vírusjárvány miatt sok témában, sok kulcsszó esetében radikálisan nőttek vagy csökkentek a Google keresési mennyiségek. Pár kulcsszót kigyűjtöttem, amelyeknél növekedés tapasztalható a Google kereséseknél 2020. márciusban, összehasonlítva az előző egy év hónapjaival. Keresőoptimalizálási szempontból azért kell erre odafigyelni, mert a Google Ads

Tovább olvasom »
Így időzíts bejegyzéseket a Google Cégem profilodban

Így időzíts bejegyzéseket a Google Cégem profilodban

A legtöbb közösségi média felületen elérhető a posztok, bejegyzések időzítése. Vagy valamilyen online szoftver segítségével beállítható az időzítés. A legnépszerűbb, közösségi média oldalakat kezelő szoftverek viszont nem tudják még a Google Cégem bejegyzéseket időzíteni. Tehát Hootsuite, Buffer és több social media fiókot kezelő szoftver nem

Tovább olvasom »