ONLINE SEO TANFOLYAM
A képzés megtanít arra, hogy miként növeld a Google-ből érkező organikus forgalmat eredményesen.
Jelenleg több mint 11 órányi videós anyag, amelyben a keresőoptimalizálás 3 fő területét bemutatom és még egy extra fejezetet is kapsz!
Röviden: A több mint 11 órás SEO online tanfolyam, amelyben áttekintést kapsz a keresőoptimalizálásról az alapoktól a haladó szintig, én tartom, Martincsek Zsolt. Olyan eszközöket mutatok be és olyan tanácsokat, tippeket adok, amelyekkel Te is el tudod kezdeni a weboldalad keresőoptimalizálását, vagy még eredményesebbé tudod tenni azt! A részletesebb tematikát nézd meg lejjebb.
VISSZAJELZÉSEK A SEO TANFOLYAMRÓL:
A SEO TANFOLYAM RÉSZEI, TEMATIKA
Tekintsd meg az átfogó keresőoptimalizálás tanfolyamom első, bevezető videóját. Ebben a keresőmarketing részeiről (keresőoptimalizálás és PPC hirdetés) beszélek, elmondom, hogy mit jelentenek, melyiket miért és mikor érdemes használni. A SEO 3 fő területe is szóba jön, valamint a tanfolyamról mondok el további információkat, és hogy mire lehet számítani. 🙂
A keresőoptimalizálás (SEO) 3 +1 fő területét részletezem, mert ezek határozzák meg a legjobban a Google keresési találatok sorrendjét.
Ha ezek rendben vannak, akkor az organikus forgalom növekedése is elindul!
1. Technikai SEO:
Ezt külön lehet választani a másik 3 területtől. Érdemes először ezt átnézni, és az esetleges hiányosságokat kijavítani, mert ha a Google nem képes az oldalakat bejárni, akkor hiába optimalizáljuk a tartalmakat, hiába mutatnak hivatkozások az oldalra, nem fog eredményeket hozni.
Ebben a részben a 6 videóban többek között azt is megmutatom, hogy mire kell figyelni egy weboldal rendszer kiválasztásánál, hogyan kell megfelelően alkalmazni az átirányításokat (hogy az ne tegye tönkre az organikus forgalmadat), hogy hogyan kezeld a duplikációkat, és hogy miért nem kell minden oldalt indexelnie a Google-nek, stb…
- Mire figyelj oda egy weboldal rendszer kiválasztásánál SEO kapcsán?
Ilyen weboldal rendszert használj, ami megfelelő a keresőoptimalizálás szempontoknak! - Ilyen legyen a weboldal felépítése
A Google és a látogatók az ilyen felépítésű weboldalt fogják szeretni! - Domain nevekről tudnivalók – Külföldi terjeszkedés esetén mire figyeljünk?
Kulcsszavas domain nevek hatása a SEO-ban | Nemzetközi domain nevek, formátumok kiválasztása és használata - Tudnivalók egy weboldal alap technikai beállításairól
SSL, sitemap.xml, robots.txt, weboldal gyors betöltődése - Átirányítások típusai és fontossága a SEO kapcsán
301, 302 típusú átirányítások használata, mit és mikor | Hasznos eszközök | SEO PowerSuite Website Auditor - Organikus forgalom megtekintése céloldalaknál (Search Console & Google Analytics)
Így nézz utána jól az organikus forgalomnak, mielőtt döntéseket hoznál egyes oldalaknál… - Ismétlődő (duplikált) tartalmak kezelése
Milyen esetekben állhat fenn a duplikáció? Mi a megoldás? | Canonical tag | Nem minden oldalt kell indexelni! - Így távolítsd el gyorsan egy oldaladat a Google-ből
Ha azt szeretnéd, hogy egy adott oldal minél hamarabb törlődjön a Google találatai közül - Google Search Console, Mobile first indexing
Mit is jelent a mobile first indexing? | Google Search Console használata technikai SEO-hoz - Weboldal megújítása/költöztetése – Mire figyelj oda SEO szempontból!?
Esettanulmány – Checklist - Weboldal megújítása/költöztetése – SEO checklist – Írásos anyag (PDF)
- Shoprenter SEO beállítása – Teljes útmutató, írásos anyag (PDF)
2. On-Page SEO:
Ezt a területet ketté lehet osztani, így ezt kettéosztva két további választható online képzést hoztam létre.
A kulcsszókutatás az alapja a tartalmi keresőoptimalizálásnak. Itt is nagy változások történtek!
Míg régen elég volt a fő kulcsszót (amire a legtöbben keresnek) használni az oldalon, szinte teletömték a tartalmakat vele, addig ma ezt mindenképp kerülni kell!
Nem csak azt, hogy túlzsúfold a fő kulcsszavakkal a tartalmakat, hanem azt is, hogy csak a fő kulcsszóra koncentrálj. A Google okosabb lett (2013-as Kolibri algoritmus frissítés), és értelmezi a témát. A fő kulcsszavakon kívül a fogalmi szempontból egymáshoz kapcsolódó kulcsszavakat (LSI keywords) is meg kell találni, és ezeket használva kell felépíteni a tartalmakat.
Ha megvannak a kulcsszavak és a keresési kifejezések, akkor kell elkezdeni a tartalmat optimalizálni, megvizsgálni a keresési szándékot, és az on-page SEO elemeket megfelelően beállítani az oldalakon.
A webshopoknál további keresőoptimalizálási beállítások is vannak, amelyeket megmutatok Neked a képzésben!
- Kulcsszavak típusai
Kulcsszavak típusai | Tippek kulcsszavak kiválasztásához | Kulcsszókutatás módszerek I. - LSI kulcsszavak – Answear the Public
- TF-IDF módszer kulcsszókutatáshoz, Website Auditor eszköz használatával
Például ezzel is meg lehet találni releváns kifejezéseket, LSI kulcsszavakat, annak egy kiegészítése lehet ez a módszer. - Google Kulcsszótervező és az Ubersuggest használata
Kulcsszókutatáshoz használható alap eszközök. - SEO PowerSuite Rank Tracker használata kulcsszókutatáshoz
A kulcsszókutató funkciójának részletes bemutatása, példákon keresztül. - Ahrefs használata kulcsszókutatáshoz
Az eszköz és az alapok bemutatása kulcsszókutatáshoz. - Google Search Console használata kulcsszókutatáshoz
- Google helyezések vizsgálata – Rangsorolás követés
SEO PowerSuite Rank Tracker és Ahrefs - Keresési szándék meghatározása (search intent)
Kiemelten fontos ez a tartalmi keresőoptimalizálás (On-Page SEO) elkezdése előtt! - WordPress SEO bővítmények
Yoast SEO és Rank Math használata, különbségek, véleményem - On-Page elemek megfelelő beállítása
- Képek profi keresőoptimalizálása
- SERP Features (funkciók)
Nagy lehetőség van ebben, sokan nem használják még mindig ki itthon! - FAQs SERP feature beállítása – Teljes útmutató
Tűnj ki a Google találati oldalon gyakori kérdések megjelenésével - Kiemelt kivonat (Featured Snippets) SERP funkció
Hogyan tudsz a Google 0. helyére bekerülni? Mit kell tudnod erről a SERP funkcióról? - Mi is az a belső link?
- Miért fontos a belső linképítés?
- Hova nem érdemes belső linkeket építeni?
- Horgonyszövegek használata belső linkek építésénél
- Hol és hogyan építs belső linkeket?
- Termékkategória oldalak keresőoptimalizálása
Webshop SEO - Termék oldalak keresőoptimalizálása
Webshop SEO - Termékoldalakra strukturált adat beállítása
Webshop SEO - Nem rendelhető / ‘out of stock’ termékoldalak megfelelő beállítása
Webshop SEO
3. Off-Page SEO:
Még mindig jelentős a szerepe, de az elmúlt években az látszik, hogy sok esetben a tartalmi keresőoptimalizálással is látványos eredményeket lehet elérni, és a linképítésre, hivatkozások szerzésére nem kell olyan erősen fókuszálni.
Ezek megállapításához mindig előzetes vizsgálatra van szükség, és erősen függ a szegmensen belüli versenytársaktól is.
- Off Page SEO részei, Linképítés alapok, tippek
Jó és rossz backlinkek | dofollow és nofollow | Hivatkozó oldalak minősítése | Hogyan szerezhetsz backlinkeket? - Backlinkek kutatása – Saját weboldalnál és más weboldalaknál (versenytársaknál)
Google Search Console – SEO PowerSuite SpyGlass – Ahrefs - Backlinkek visszautasítása
Mikre kell odafigyelni? | Google Search Console disavow - III. Linkek szerzése WhitePress platform segítségével
WhitePress platform bemutatása és használata
+1 Local SEO:
Ez egy olyan SEO terület, amely a lokális kereséseknél fontos. Próbáld csak ki, írd be egy szolgáltatás kulcsszavát a Google-be, és láthatod, hogy szinte biztosan meg fog jelenni egy térkép, alatta 3 vállalkozás találattal (helyi keresési eredmények – Local Pack). Ebben az a jó, hogy jóval kevesebb rangsorolási faktor alapján dönt a Google a térkép alatti helyezéseknél.
Google Cégem fiók regisztrációra és annak megfelelő optimalizálásra van szükség, valamint a weboldalon is el kell végezni a helyi keresőoptimalizálást. Ezeket lépésről lépésre bemutatom videókban.
- Local SEO alapok – Lokális keresések meghatározása, találatok a Google-ben
Miért előnyös megjelenni a Google Térképen -Egy konkrét példa bemutatása | Miben más az általános keresőoptimalizálástól | Mik a legfontosabb rangsorolási faktorok - Google Cégem fiók optimalizálása
- Weboldal helyi keresőoptimalizálása
Ezeket a beállításokat végezd el a weboldalon. - Google Cégem profil nevének többnyelvű beállítása
Letölthető PDF doksik a képzésben:
- Shoprenter SEO beállítása – Teljes útmutató (v. 1.1)
- Instant Indexing WordPress plugin beállítása
Egy lehetséges megoldás WordPress rendszerű weboldalaknál, hogy ha nem indexeli be a Google a weboldalt, aloldalakat. - IV. Google Cégem fiók beállítása
- Google Search Console beállítási útmutató
- Google Search Console – Lefedettség menü részei
- Videók részei, időpontokkal, linkekkel
A keresőoptimalizálás mind a négy területét 32 videóban, több mint 11 órányi anyagban mutatom be több gyakorlati példán keresztül, valamint a profi SEO szoftverek használatát is megismered.
KINEK SZÓL EZ A KÉPZÉS?
Elsősorban akkor lehet teljes egészében hasznos ez a kurzus, ha te szeretnéd a keresőoptimalizálást elvégezni a weboldaladon.
DE! Sokszor tapasztaltam azt is, hogy egy cégvezető, egy vállalkozó rá szeretne látni erre a területre is. Nem valószínű, hogy ő fogja elvégezni a keresőoptimalizálást a honlapján, de szeretné ezt az online marketing eszközt is megismerni.
NEKED AJÁNLOM AZ ONLINE KÉPZÉSEMET:
- Ha nem csak kezdő, hanem középhaladó szintű videókból szeretnéd megtanulni a keresőoptimalizálást. Emellett több videóban haladó SEO tippeket is adok.
- Ha szeretnél lépésről lépésre, gyakorlati példákon keresztül tanulni.
- Ha tudod, hogy a keresőoptimalizálás közép- és hosszú távon hoz megtérülő eredményeket.
- És, ha szeretnél további videókat, friss információkat és újdonságokat kapni, hiszen a SEO képzéseimet további anyagokkal fogom kiegészíteni és frissíteni.
SAJNOS NEM TUDOM NEKED AJÁNLANI A KÉPZÉST:
- Ha már pár napon, héten belül eredményeket akarsz! Top 3 találat között akarsz lenni a kulcsszavakra rövid időn belül... A SEO nem a gyors eredményekről szól. Persze lehetnek kivételek, de nagyon ritka az, hogy komolyabb organikus forgalomnövekedést rövid távon érj el.
A következő organikus forgalom és bevétel növekedéseket Te is elérheted azokkal a keresőoptimalizálási technikákkal, amelyeket a SEO tanfolyamokban megmutatok. Én is ezeket használom, így dolgozom, amikor ügyfeleimnek nap mint nap keresőoptimalizálok.
267%-os bevételnövekedés keresőoptimalizálással
A Fanti lufi ls partykellék webshopnál 8 hónap alatt 267%-os bevétel- és 126%-os organikus forgalom növekedést értem el!
Erről nézd meg a SEO esettanulmányomat ide kattintva »
Egy új, saját weboldal organikus forgalom növekedése pár hónap alatt:
Egy natúrkozmetikai webshop keresőoptimalizálása után 48,47%-os organikus forgalom emelkedés:
Egy webshop keresőoptimalizálása után 40,7%-os organikus forgalom emelkedés:
Egy elrontott webshop költöztetés utáni organikus forgalom helyreállítása
(A korábbi organikus forgalom 100%-a visszaállt)
A KERESŐOPTIMALIZÁLÁS TANFOLYAMBAN BEMUTATOTT FŐBB SEO SZOFTVEREK
Google Search Console
Igen, ez az az ingyenes Google szoftver, amit minden weboldalhoz be kellene állítani! A Google Analytics és a Search Console a két alap program egy honlapnál. A SEO 0. lépése a Search Console beállítása. Ha egy SEO szakembert kérnél fel, akkor ez lenne az első kérdése, hogy a Search Console be van-e állítva az oldalhoz. Minél hamarabb érdemes integrálni, mert csak ezután kezdi el gyűjteni az adatokat. Figyeli az oldaladat technikai állapot terén, valamint ebben tudod azt is megnézni, hogy milyen kulcsszavakról/kifejezésekről jönnek a honlapodra a Google keresőjéből, és mely oldalakról hivatkoznak rád (melyek a backlinkjeid).
A SEO tanfolyamok mindegyik részében szó van a Search Console-ról, ebből is látszik, hogy egy kihagyhatatlan eszköz.
SEO PowerSuite – Rank Tracker
Ez egy olyan szoftver, amelyet nagyon sok SEO szaki használ a világon. Ingyenesen is le lehet tölteni, de annak vannak korlátozásai. Legfőbb funkciója a rangsorolás követése, tehát követi, hogy az egyes weboldalak a megadott kulcsszavakra hányadik helyen jelennek meg a Google találati listáján. Ma már ez inkább egy részfunkciója lett, rengeteget fejlődött a program, és nagyon jó kulcsszókutató eszköz lett belőle, meg lehet nézni, hogy a weboldalak milyen kulcsszavakra rangsorolnak, versenytárs-elemzéseket lehet végezni, és segíti a jó döntéseket a SEO stratégia meghatározásában.
A SEO tanfolyamban a kulcsszókutató eszközének minden funkcióján végigviszlek gyak
SEO PowerSuite – SEO SpyGlass
Professzionális backlink elemző szoftver. Meg lehet vizsgálni vele más weboldalak backlinkjeit, mutatószámokkal segíti a backlinkek minőségének meghatározását. Ha olyan oldalakat keresünk, ahonnan hivatkozásokat szeretnénk szerezni a saját weboldalunkra, akkor érdemes a versenytársak backlinkjeit vagy hasonló témájú oldalakat megvizsgálni. Az ingyenes backlink elemző programok nem tudják az összes backlinket felkutatni egy másik weboldal esetében. A fizetősek szinte az összeset feltérképezik, és több infót mutatnak meg azokról. A SpyGlass 5 vagy több weboldal backlinkjeit összehasonlítva készít elemzéseket, így sokkal hatékonyabban és gyorsabban lehet backlink elemzést elvégezni.
SEO PowerSuite – Website Auditor
És még mindig ugyanaz a cég, de ez a programja is csak egyre jobb lett. Ezzel gyorsan elvégezhető egy teljes körű technikai és on-page SEO elemzés, amellyel gyorsan fény derül a hiányosságokra. Ezenkívül tartalmilag is meg tudja vizsgálni az oldalakat, megnézi, hogy hiányoznak-e kulcsszavak, de még jobb funkciója, hogy átnézi egy adott kulcsszóra a Google top 10 találatának a tartalmát, és megtalálja azokat a kulcsszavakat/kifejezéseket, amelyek a te oldalad tartalmában nem találhatóak meg, vagy többször fordulnak elő a szövegeidben, mint a nálad jobban rangsoroló oldalaknál… Ezenkívül a weboldal belső linkjeinek
Ahrefs
A legnagyobb saját magyar nyelvű kulcsszóadatbázissal rendelkező SEO eszköz. A komoly SEO szakemberek egyik alap eszköze az egész világon, és már több éve bizonyít ez a szoftver.
Nem biztos, hogy kezdőknek, kisebb vállalkozásoknak az elején egy megtérülő eszköz (nincs ingyenes változata, havidíja 99 dollár + ÁFA). De van egy 7 napos, 7 dolláros ajánlatuk, amellyel egy hét alatt sok elemzést, kutatást el lehet végezni.
Ezeket bemutatom a tanfolyamon, de fontos, hogy nem egy teljes körű Ahrefs szoftver bemutatás van a képzésemben, mert annyi apróbb funkciója is van, hogy akár egy külön tanfolyamot lehetne erre is létrehozni…
A SEO TANFOLYAM MEGRENDELÉSE
A SEO TANFOLYAMOT A MINNER AKADÉMIA OLDALÁN TUDOD MEGVÁSÁROLNI, KATTINS A GOMBRA ÉS ÁTIRÁNYÍT A KURZUS OLDALÁRA.
Ár (bruttó): 34 990 Ft
✔ GYAKORLATIAS KÉPZÉS, MIVEL ÉN IS FOLYAMATOSAN SEO KIVITELEZÉST VÉGZEK.
✔ A KÉPZÉS UTÁN RÖGTÖN TUDNI FOGOD, HOGY MIT KELL CSINÁLNOD.
✔ A KÖVETKEZŐ, AKÁR 1 ÉVRE SZINTE BIZTOSAN EL LESZEL LÁTVA FELADATOKKAL.
✔ AZ EGÉSZ TANFOLYAM KORLÁTLANUL MEGTEKINTHETŐ.
✔ ÖRÖKÖS HOZZÁFÉRÉS.
✔ KÉSŐBBI FRISSÍTÉSEK INGYENESEN.
LEHETSÉGES KÉRDÉSEK
Hogyan férek hozzá a videóhoz?
Itt a megrendelés gombra kattintva fogsz eljutni Pénztár oldalra, ahol a megrendelést véglegesíteni tudod. A megrendelés és fizetés után fogsz tudni belépni a fiókodba és ott lesznek a képzés anyagok (ha banki utalást választod, akkor az összeg beérkezése után kell manuálisan aktiválnom a fiókodat, így ez pár óráig eltarthat).
Semmilyen extra szoftver vagy technikai dolog nem kell a videó megtekintéséhez. Internetre és egy böngészőre van szükséged a képzés videóinak megtekintéséhez. 🙂
Hogyan fizethetek?
Bankkártyával és átutalással tudsz fizetni.
Kell külön regisztráció az online fizetéshez?
Az online bankkártyás fizetéshez a a Barion szolgáltató rendszerét használom.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni a bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található háromjegyű számkódot (CVC), valamint egy működő e-mail címet.
A Barion-nál lehetőséged van regisztrálni, de nem kötelező.
Az átutalás választásakor szintén nincs szükség regisztráláshoz.
Van valamilyen plusz költsége az online fizetésnek?
Az online bankkártyás fizetés számodra teljesen ingyenes. A vásárlókat semmilyen extra költség nem terheli, a bankkártyádról csak és kizárólag az az összeg kerül levonásra, amit a megrendelésed leadásakor láttál.
A Barion online fizetési rendszere felajánlja, hogy regisztrálj a rendszerébe. De ezt nem kötelező ezt igénybe venned, de ha szeretnéd, akkor ez is teljesen ingyenes, regisztrációkor sincs alapköltség vagy havi díj.
Átutalásnál a vevőt terhelhetik egyéb díjak, ez a vevő banki szolgáltatásáról függ. Ez független a SEO képzés oldaltól.
Ingyenesen is elérhetőek videók a SEO tanfolyamból?
Igen, 4 videót ingyen elérhetővé tettem (közel 1 órás videós anyag)! Ide kattintva megtalálod a videók hozzáférését.
Milyen területeket fed le az átfogó SEO képzés?
A SEO mindhárom fő területéről vannak videós anyagok. Technikai SEO részek, on-page SEO (tartalmi optimalizálás) rész, amelyben a kulcsszókutatást is bemutatom több SEO eszközzel, gyakorlati példákkal, valamint webshop SEO-ról is kapsz hasznos anyagokat. Továbbá az off-page SEO, linképítésről szóló részek is megtalálhatóak sok hasznos tanáccsal és elemzéssel kiegészítve. De egy extra fejezet, a Local SEO (helyi keresőoptimalizálás) 3 videós anyaggal is helyet kapott a SEO tanfolyamban.