Tartalom:
ToggleA Trustindex egy profi online és offline értékelésgyűjtő és kezelő eszköz, amely a legismertebb platformokról tudja integrálni az értékeléseket, kezelni, kategorizálni, weboldalakon látványosan meg lehet jeleníteni. De akár egy üzletben a vásárlóidtól is be tudsz gyűjteni értékeléseket! Világszerte már több mint 300 000 aktív felhasználója van.
Jelenleg több mint 100 olyan oldalról tudod az értékeléseket behúzni a Trustindex rendszerébe, amelyeken értékeléseket tudnak hagyni a vásárlóid, ügyfeleid.
Például: Facebook, Google Cégem, Trustpilot, Yelp, Árukereső.hu, Árgép.hu, Onlinepénztárca.hu, Amazon, Szallas.hu, Booking.com, Airbnb, Tripadvisor, Google Play, Apple Store és még 100 másik oldalról…
Gyakorlati felhasználása a Trusindexnek!
Mielőtt a rengeteg elérhető funkciójáról olvasol, mutatok pár gyakorlati példát a felhasználására weboldalakon, webshopokon.
A legnépszerűbb funkciója a Trustindexnek az értékelés widgetek elhelyezése a weboldalon. Ezeket a widgeteket teljesen testre tudod szabni, milyen színei legyenek, milyen adatok jelenjenek meg rajta, mit kattinthatsz rajta, értékeléseket tudod szűrni stb… később a cikkben ezt megmutatom.
Főoldalakon, aloldalakon, jobb oldali oszlopban cikkek mellett be tudod tenni a cégedre, webshopodra, szolgáltatásodra adott pozitív online értékeléseket:
Valamint kosár és pénztár oldalakra be lehet tenni olyan véleményeket, amelyek a vásárlók bizalmát tudja növelni. Itt érdemes szűrni és beválogatni értékeléseket, amelyek arról írnak, hogy mondjuk megérkezett a csomag, rendben volt a kiszállítása, sokan a kosár és pénztár oldalakat elhagyják, félbeszakítják a vásárlást, ezek a visszaigazolások a vásárlás végénél tartókat meg tudják még győzni:
Például ha vannak Árukereső oldalán értékelések, akkor jellemzően ott találhatóak olyan visszajelzések vásárlóktól, akik a vásárlás utáni részről írnak, milyen gyorsan érkezett meg a csomag, tényleg megérkezett-e stb…
Mennyibe kerül?
Mielőtt még megmutatnám a gyors beállításokat és a funkciók használatát, gondolom a szoftver ára is érdekel:
Három opció/csomag választható és 7 napig lehet ingyen kipróbálni a szoftver minden funkcióját.
Itt láthatod a 3 csomagot és a különbségeket. Mindegyiket 1 évre tudod előfizetni. Ha egy weboldalon (domain) szeretnéd használni, akkor a legolcsóbb csomagot válaszd. Ha 2 vagy 5 weboldalon a középső csomagot és ha ennél több weboldalon, akkor van egy korlátlan weboldalon használható csomag is:
A csomagok oldalát, további információkat ide kattintva találsz.
Trustindex regisztráció 1 perc alatt
Mielőtt regisztrálnál, fontos tudnod, hogy a Trustindex felülete regisztrációt követően, teljes egészében magyarul is elérhető, ne tévesszen meg, hogy a Trustindex kezdő oldala angolul jelenik meg!
Először is lépj ide, a regisztrációs oldalra:
Email cím, fiók jelszó és weboldal URL címet kell csak megadnod. Bankkártya adatokat, számlázási címet nem kell megadnod ezek után. Ezt csak a fiókon belül akkor kell, ha előfizetnél valamelyik csomagra.
Gyors integráció és beállítás
Ha belépsz a fiókba, akkor a rögtön látsz egy segédletet az ‘Irányítópult' menüben, amelyen végig tudsz menni és el tudod végezni a fontosabb beállításokat.
De a bal oldali menüoszlopból is eléred ezeket a pontokat.
Érdemes elsőnek a ‘Platform beállítása' menübe belépni, itt tudod a meglévő értékeléseket tartalmazó oldalaidat hozzáadni:
Itt a ‘Legnépszerűbb’ és ‘További’ platformok mellett az ‘Új hozzáadása’ gombra kell rákattintani.
A Facebooknál szükséges egyedül admin jog annál a Facebook oldalnál, amelynek véleményeit be szeretnéd ide állítani. De ha van ilyen jogod, akkor a megfelelő Facebook oldalt gyorsan hozzá tudod adni (ezt a biztonsági beállítást a Facebook követeli meg).
A többi platformnál az oldalak URL címeit kell csak megadni.
A Google Cégem platformnál a ‘Helyszín' mezőbe csak el kell kezdened begépelni a Google Cégem profilod nevét és ha a térképen pontos címmel van beállítva a profilod, tehát az publikus, akkor a legördülő listában megtalálod. Természetesen lehet olyan Google Cégem profil is, amelynél a pontos cím nem publikus (mint nálam), így nem fog megjelenni automatikusan.
Ebben az esetben is írd be a nevét a Google Cégem fióknak a ‘Helyszín' mezőbe, majd kattints az alatta lévő ‘Nem találom a Google-ban az üzletem' gombra és meg fog jelenni a fiók:
Ha a platformokat hozzáadtad, akkor kis időt kell várni, hogy az értékelések betöltődjenek.
Az értékelések címkézése/kategorizálása
A véleményeket lehet címkézni/kategorizálni. Ez azt jelenti, hogy a Trustindex rendszerében minden véleményt egy vagy több címkével is elláthatsz.
Lépj be a ‘Vélemények kezelése’ menüpontban a ‘Kezelés’ részbe. Itt minden értékelést megtalálsz az összes platformról. De tudod szűrni is, ha a ‘Bővebb lehetőségek mutatása’ pontra kattintasz.
Nekem az egyik ingyenes anyagom a Local-SEO Ebook. Ennek az aloldalára csak olyan véleményeket jelenítek meg, amelyek erre vonatkoznak. A teljeskörű keresőoptimalizálás szolgáltatás oldalamon pedig csak az ahhoz kapcsolódó ügyfélvéleményeket mutatom meg:
Funkciók
Widget beállítása weboldalra
Ebben a videómban a Trustindex újdonságait mutatom meg, főleg a weboldal widgetek nagyon részletes testreszabhatóságát:
Ha tetszett a videó, akkor iratkozz fel itt a YouTube csatornámra (két kattintás)! 🙂
Én már lassan minden szolgáltatás aloldalamra beállítottam ezt a widgetet.
Egyszerűen be tudod illeszteni a megfelelő helyre azt az egysoros script kódot, amely nem lassítja a weboldaladat, betehető bármilyen motorú weboldalra, és WordPressnél semmilyen plugint nem kell ehhez telepíteni:
Az én egyedi script kódom csak ennyi:
<script defer async src=’https://cdn.trustindex.io/loader.js?bd338cb4932c9e12c3434ed’></script>
Az értékeléseket megjelenítő widget beállítása a Trustindex-ben végezhető el, rengeteg beállítási lehetőség van, teljesen testreszabhatóak a widgetek.
Értékelés forrás beállítása után (egy vagy több platformról is meg lehet jeleníteni egy widgetben a véleményeket), szűrés csillagok alapján, címkék alapján (lejjebb erről írok), nyelv szerint. Ha több nyelven is hagynak értékeléseket, akkor itt ki tudod választani, hogy mely nyelven jelenjenek meg az értékelések. 10 színséma közül is lehet választani, de mindjárt megmutatom, hogy a színeket és sok mást be lehet állítani.
A widget vizuális elemei tovább szerkeszthetőek. Keret legyen-e, arcképek megjelenjenek az értékelések mellett, milyen legyen a dátumformátum (ugye külföldön fordított sorrend van). És ezek után az értékelések szövegének hossza, színe, mérete, az értékelő neve is változtatható:
Végül a widgetben megjelenő vélemények száma, sorrendje is beállítható. A widgetnél alul megjelenik egy sornyi összesítés, ez kattintható lehet, így a látogató további értékeléseket olvashat a beállított linken, meggyőződhet az online értékelések valóságáról.
De ha egy landoló oldalra állítod be a widgetet, akkor érdemes ezt kikapcsolni, hogy az oldalról ne tudjon elmenni a látogató (ugye egy landoló oldalon két út lehet: bezárja az oldalt vagy végrehajtja a konverziót a látogató):
Természetesen kikapcsolható az, hogy valaki bármely véleményre kattintva átmenjen a Facebook oldaladra.
Én ezt csak akkor használom, ha egy landoló oldalról van szó, hiszen ha éppen hirdetésekből hozok rá potenciális ügyfeleket, akkor nem szeretném, hogy az oldalról elnavigáljanak.
Email aláírásod felturbózva
Az én email aláírásomat azért állítottam be profin, mert felmérések bizonyítják, hogy az emailek, hírlevelek elejét és végét olvassák el fókuszáltabban a címzettek. Nem hiába lehet látni, hogy külföldön az online marketing guruk (pl.: Neil Patel) kettő vagy akár három P.s. (utóirat) mondatot is írnak…
A Trustindex-ben személyre lehet szabni az email aláírásunkat, amelybe természetesen a Facebook oldalad véleményeinek számát is beállíthatod, vagy azt is kiválaszthatod, hogy arra kattintva rögtön a Facebook oldal vélemény szekciójába vigyen.
Ha növekszik a Face oldaladon a vélemények száma, az aláírásban is növekszik a szám, továbbá az aláírás kódja szerkeszthető, Gmailben is könnyen beállítható, és személyre szabható, kiegészíthető plusz adatokkal.
Az enyém így jelenik meg:
Értékelés gyűjtése
Ez szokott a legnehezebben menni tapasztalataim szerint a vállalkozásoknak. Azt tudni kell, hogy az elégedett ügyfelek nagy része nem fog magától online értékelést hagyni.
Legtöbben nem fognak maguktól rákeresni , visszatérni a vásárlás/szolgáltatás igénybevétele után a cég oldalára, és véleményt hagyni. Meg kell kérni az ügyfelet erre, úgy, hogy a kezébe adjuk a felületet, ahol két kattintással publikálhatja az értékelését.
Szerintem ez nem ismeretlen, több webshopnál találkoztam azzal, hogy az Árukereső.hu kiküldi az automata emailt napokkal később, hogy értékeljem az adott webáruházat.
Na most a Facebook nehezebb dolog, a Facebook nem készített ehhez eszközt, de a Facebook oldalunk Vélemények aloldalának van egy linkje, azt elküldhetjük. De ha például egy webshopod van, akkor ennek automatizálásához valamilyen eszközre van szükséged.
A Trustindex-nek van egy ilyen funkciója is. Létre lehet hozni egy egyedileg megtervezett sablon emailt, ami egyenként vagy automatizáltan is kiküldhető.
Elsőnek egy kampányt kell létrehoznod:
Automata értékelést kérő emailt technikailag úgy tudsz kiküldeni, hogyha valaki vásárol a webshopodban, akkor automata email biztosan ki szokott menni a vásárlás, kiszállítás végén.
Egy ilyen email titkos másolat címzettjeibe egy egyedi, a Trustindex által adott email címet kell beállítanod, utána a rendszerbe bekerülnek az adatok, és a megadott idő után kimegy a sablon email, de még egy ismétlő is beállítható későbbre. (Ehhez persze kapsz elegendő beállítási infót a rendszerben.)
Kérdés, hogy vajon meg fogják kapni ezeket az emaileket az ügyfelek? Nem fog a Spambe menni?
A rendszer profi, és a kiküldő email címhez a saját domaines emailed is beállítható, ezzel nagyon lecsökken annak az esélye, hogy nem látható helyre érkezzen az email. Tehát úgy működik, mint egy profi hírlevélküldő rendszer.
Értékelés gyűjtése QR-kóddal
A QR-kód használatának előnyei:
- Könnyen konfigurálható
- Gyors és problémamentes módja annak, hogy az ügyfeleid visszajelzést küldjenek
- Kiválaszthatod, hogy melyik platformra irányítod át ügyfeleid
- Teljesen testreszabhatod és bármikor módosíthatod a kód újragenerálása nélkül
QR kód generálása, lépésről-lépésre
A funkció használatához lépj be a felületre, kattints az ‘Értékelések gyűjtése’ menüpontra a bal oldali panelen, majd válaszd a QR kód lehetőséget.
- Kattints az ‘Új hozzáadása’ gombra
- Nevezd el a QR kódot (érdemes olyan nevet adni neki, amire majd a kód navigálni fog, pl.: Google Cégem)
- Add meg az URL-t, amire a QR kód hivatkozni fog
- Majd kattints a ‘Mentés’ gombra
QR kód használata – Hogyan működik?
Az előző folyamatban generált QR kódot érdemes olyan releváns online vagy offline helyen megjeleníteni, ahol a potenciális személy (legyen az látogató, ügyfél, vásárló…stb) könnyedén hozzáfér és egyértelmű számára a felhívás, hogy a QR kód beolvasás után, egyből értékelést hagyhat. A megjelenítés és a felhívás módja legyen kreatív, hogy minél jobb eredményt (értékelést) hozzon a QR kód.
Eredmények vizsgálata
Hogy mennyire hatásos az adott QR-kódod, hány értékelés érkezik általa, egyszerűen mérhető és vizsgálható. Csak kattints a QR kód menüpontra, majd a vizsgálni kívánt QR kód sorának végén találod a ‘Megnéz’ gombot. Ennek segítségével monitorozható a kód eredményessége.
Értékelés gyűjtése NFC kártyával
A Trustindex minden lehetőséget megad a felhasználóinak, hogy a lehető leghatékonyabb módon tudjanak értékeléseket gyűjteni. A Trustindex NFC kártya is ezt a célt szolgálja.
Amit tudni kell az NFC kártyáról
A Trustindex fiókban igényelhető, az ‘Értékelések gyűjtése’ menüpontban az ‘NFC kártya’ lehetőségre kattintva, az oldal alján: ‘Buy NFC Review Collector Card’.
Jelenlegi ár: 49 USD + szállítási díj (2 vagy annál több kártya rendelése esetén nincs szállítási díj)
Szállítás: világszerte, 3 munkanapon belül
Garancia: 30 napos pénzvisszafizetés
Design: kifinomult, letisztult
Kompatibilitás: minden NFC-vel rendelkező okostelefonnal
Platformok száma: 133
Hogyan működik az NFC kártya?
Amint megérkezett a megrendelt kártyád, az ‘NFC kártya’ oldalon állítsd be, hogy milyen platformra szeretnél értékeléseket gyűjteni (ez időközben módosítható), pl.: Google Cégem fiókra.
Egy bolti értékesítés vagy szolgáltatás teljesítés után, az elégedett ügyfeled csak kérd meg, hogy hagyjon értékelést, ehhez pedig csak érintsd az NFC kártyád a telefonjához és meg fog nála jelenni az általad beállított ‘Google Cégem fiók’ értékelési felülete.
Így egyszerű módon, sikeresen tudsz értékeléseket gyűjteni.
Rendszerintegrációk
Ha használsz Shopify vagy WooCommerce rendszerű webshopot, mindenképp használd ki a Trustindex nyújtotta integrációs, ügyfélvélemény-gyűjtő lehetőséget.
Az integráció számos előnye
- Testreszabható e-mail tamplatek, átirányítással a véleményezési platformra.
- Korlátlan, teljesen automatikus meghívó email.
- Egyszerű beállítás.
- Intelligens meghívórendszer partnereidnek, vásárlóidnak, véleményük megírására, az általad előnyben részesített platformon
Az integrációk használata
- A ‘Rendszerintegrációk’ almenüpontot, az ‘Értékelések gyűjtése’ alatt találod.
- Válassz ki egy számodra szimpatikus sablont, majd alakítsd át a te közönségedre.
- Állítsd be az integrációt, hogy melyik platforma érkezzen az ügyfeled. 100+ platform közül lehet választani. (Google, Facebook, Trustpilot, Yelp…stb).
- Az ütemezett e-maileket a rendszer automatikusan kiküldi a megrendelés teljesítése után.
- Elemezd az integráció hatékonyságát, hogy a maximumot tudd kihozni belőle.
Review Image Generator
Ha unalmasnak és sablonosnak találod, hogy a termékedről/szolgáltatásodról írt vélemények, fehér háttérrel, egyszerű szövegként jelennek meg, turbózd fel őket a kép generátor segítségével.
A ‘Widget konfigurátor’ menüpontban található ‘Képek’-re kattintva tudsz egyedi és különleges megjelenést kölcsönözni a véleményeidnek.
Hogy működik a képek generálása?
- A Widget Konfigurátor, Képek menüpontban kattints az ‘Új Hozzáadása’ lehetőségre.
- Válaszd ki a számodra tetsző widget designt, az adott stílusra kattintva, további lehetőségek közül is tudsz választani.
- A megjelenés szerkesztőben módosíthatod a design elemeket (stílus, betűtípus, pozíció, image filter…stb) és itt tölthető fel a háttérkép is.
- További módosítható elemek: lábléc, tartalom, nyelv, név formátum.
- Ha minden olyan, ahogy szeretted volna, kattints a jobb felső sarokban a mentés gombra.
- Nincs más dolgod, mint letölteni és megosztani a képet a weboldaladon, vagy bármelyik social csatornán.
Válaszadás AI segítségével
A mesterséges intelligencia, a Trustindexen is a felhasználók segítségére van, még pedig a vélemények megválaszolásában, az azokra való reagálásban.
Az AI előnyei
- egy kattintás és a segítségünkre van
- egyedi válaszokat generál, így nem lesz sablonos a válaszadás
- időt és energiát takarít meg
- az általa generált válasz módosítható
- egyéni áttekintés alapján hoz létre válaszokat, így a lehető legjobb, személyre szabott válaszokat adja
Hogyan működik?
Az összes beérkezett vélemény a ‘Vélemények kezelése’ menüpont, ‘Kezelés’ részében található és szűrhető.
- Kattints a ‘Válasz ajánlással’ gombra, majd az ‘Új válasz javaslása AI-val’ lehetőségre.
- Ellenőrizd az AI által generált szöveget, hogy minden szempontból rendben van-e, majd küldd el a választ, a véleményt adó személynek.
Rich Snippet
A Rich Snippet egy kódrészlet, ami a normál Google keresési eredményeket további adatokkal bővíti. Ezek az extra információk általában a strukturált adatokból származnak.
A kódrészlet alkalmazásával, növelhető az átkattintási arány és a beállítása is nagyon egyszerű:
- A ‘Céges beállítások’ menüpontban fogod megtalálni a ‘Rich Snippet’-et.
- A jobb felső sarokban található kódot kell beillesztened a weboldalad <head> részébe, ebben a webfejlesztőd is rövid időn belül tud segíteni.
Vélemény tanúsítvány
A Trustindex legújabb funkciója a ‘Vélemény tanúsítvány’, angolul Review certificate. A ‘Widget konfigurátor’ menüpontban elérhető bővítmény célja, hogy az adott weboldal látogatóinak bizalmát tovább növelje. Én is beállítottam a saját weboldalmra:
Ha rákattintasz a jobb alsó sarokban a tanúsítványra, a következőt láthatod:
A tanúsítvány fő előnyei
- ingyenes
- bizalmat épít → növelheti az eladások, megrendelések számát
- 100%-ban testreszabható
- mobilon is megjelenik
Jelenleg már több, mint 100.000 weboldal kapta meg a tanúsítványt. Ahhoz, hogy ezt te is megszerezd, egy 5 pontból álló kritériumrendszernek kell megfelelned.
A vélemény tanúsítvány megszerzésének 5 kritériuma
- Az értékelések hitelessége
- Egy webhelynek évente legalább 30 új értékelést kell gyűjtenie
- A vélemények gyűjtése folyamatos kell legyen, 3 havonta legalább 8 új értékeléssel kell rendelkezni, ez biztosítja azt, hogy a weboldal látogatója viszonylag friss véleményekből tájékozódhat
- 99%-ban problémamentes rendelés
- Ennek röviden az a lényege, hogy az összes platformon található értékelésed alapján, legalább 4,5-ös pontszámmal kell rendelkezned
- Elérhetőségi adatok
- A weboldalon fel kell legyen tüntetve a telefonszámod és e-mail címed
- Üzleti adatok ellenőrzése
- A tanúsítvány igénylésekor, meg kell adnod a vállalkozásod/céged néhány adatát, pl.: alkalmazottak száma; alapítás időpontja
- Adatvédelem
- A Trustindex ellenőrzi a weboldal biztonsági mutatóit, mint az SSL tanúsítvány; biztonságos böngészés, spam/feketelista ellenőrzés
Instagram Feed Widget
Új funkció érhető el a ‘Widget Konfigurátor’ menüpontban!
A Trustindex a social media feedek weboldalba történő egyszerű, könnyen testreszabható, mobilra is optimalizált megoldását hozta el. A funkció egyelőre csak Instagram felhasználóknak érhető el, de hamarosan érkezik TikTok, Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter…stb feedekre is a fejlesztés.
5 ok, hogy miért érdemes használnod ezt a funkciót:
- Vizuális megjelenés (szebben fog kinézni a weboldalad, az egységesen megjelenített fotók, bejegyzések miatt)
- Új követőket szerezhetsz (a weboldal látogatóid könnyen a social követőiddé válhatnak)
- Hosszabb böngészési idő (nem feltétlen fognak átkattintani a weboldaladról a social oldaladra, mert közvetlenül elérik onnan is a tartalmakat)
- Weboldal tartalom növelése (a beágyazással több fotó, szöveges tartalom lesz az oldaladon, ami lekötheti a látogatókat)
- Időt spórolsz (a socialon megosztott tartalmak, azonnal frissülnek a weboldaladon)
Miért a Trustindexen használd ezt a funkciót?
- Teljesen testreszabható
- Mobilra is optimalizált
- Könnyen beállítható és konfigurálható
- Az oldalsebesség optimalizált (nem lassítja a weboldalt)
- Nincs szükség kódolásra, egyszerűen integrálható
Hogyan működik?
A ‘Widget Konfigurátor’ menüpontban kattints a ‘Feed widgetek’ almenüre vagy pedig középen a Social feed widgetek blokkban az ‘Új feed widget készítése’ gombra.
A platformok csatlakoztatásánál válaszd ki melyikkel szeretnéd összekapcsolni (egyelőre az Instagrammal lehet)
A widget elrendezésnél 4 opció van: Slider; Rács; Lista és Masonry (az előképeket mutatja a Trustindex, így nem érhet meglepetés, hogy fog megjelenni és utólag is módosítható persze)
A Widgetnek érdemes nevet adni, a könnyebb beazonosíthatóság érdekében, majd indulhat a widget testreszabása, hogy a weboldaladhoz és az igényeidhez leginkább passzoljon.
Módosíthatod a: forrást; elrendezést; stílust, színt, fejlécet…stb
Alábbi képen a ‘Kártya’ rész módosítási lehetőségeid láthatod. 4 féle kártya design van, eltüntethető többek között a dátum, felhasználónév, szöveges tartalom, likeok száma…stb. Még a dátum formátuma is testreszabható, ha szeretnéd megjeleníteni.
Ha meg vagy a widget testreszbabásával csak kattints a jobb felső sarokban a ‘Ment és kód kérése’ gombra, a HTML kódot pedig illeszd be a weboldalba.
Lassítja a Trustindex a weboldal betöltődését?
Ez a kérdés többször előfordul, mert egy plusz dolgot helyezünk el a weboldalon. Ráadásul egy widgetet, amin kép, grafikai elemek is vannak és akár automatikusan mozog, váltakoznak az értékelések.
A Trustindex a világ egyik leggyorsabb és legjobb szerverein fut, amit az Amazon szolgáltat.
Félreértések többször történtek, mert különböző oldalbetöltődést tesztelő eszközökkel kijött olyan eredmény, hogy a weboldalt lassítja a Trustindex.
DE! Eddigi tapasztalat, hogy a tesztelést az egyik legismertebb ilyen eszközzel, a GTmetrix-el történik, ami tényleg jó, csak nem jó beállításokkal végzik el a teszteket!
Ugyanis, ha nem regisztrálsz be (ingyenes), akkor egy szerverről futtatható le az oldalbetöltést sebességmérése! És ez a szerver Vancouver, Kanadában található. Tehát a szimuláció úgy történik, mintha valaki Kanadában ütné be a weboldalad címét a böngészőbe és töltené be az oldalt. Itt alapból a tárhelyed sem fog gyorsan működni, főleg ha az Magyarországon található.
Ha a tesztet így lefuttatod, akkor a Trustindex résznek a betöltődése 1,7 másodperc körül van (mindjárt megmutatom, hogy ezt hol tudod megnézni), de a képen látható teljes oldal betöltődése is több, mint 11 másodperc.
Na, de ha ingyenesen beregisztrálsz, akkor lehetőséged van a szerver helyének kiválasztásához. Magyarországhoz legközelebb, londoni szervert tudsz beállítani, ami nem a legjobb, de egy sokkal közelebbi eredményt fog adni (sőt ezt már lehet valós, reális eredménynek tekinteni). Valamint egy olyan oldalad URL címét add meg, amelyen a Trustindex widget el van helyezve:
Majd ha lefutott a teszt, akkor kattints a ‘Waterfall' pontra és a keresőbe írd be azt, hogy ‘trustindex'. Ekkor láthatod, hogy ez a rész az adott oldalon mennyi idő alatt töltődött be:
Itt az ‘ms' mértékegység milliszekundomot jelent, vagyis 500 ms, az fél másodperc. Fontos még egyszer azt figyelembe venni, hogy ez Londonból van tesztelve, valamint érdemes többször lefuttatni a tesztet, mert nem fogod mindig ugyanazokat az eredményeket kapni itt és a teljes weboldal betöltődésénél sem (a szerverek válaszideje folyamatosan változhat).
Ennél a tesztnél a Trustindex az én weboldalamon 349 milliszekundum alatt töltődött be Londonban, ami Magyarországról nézve valószínűleg 300 milliszekundum alatt van.
Videó
Készítettem egy videót is, ami az itt leírtakat mutatja be, ha jobban szereted a videó tartalmat, akkor válaszd ezt, de a cikk folytatódik, amelyben képekkel is bemutatom a további funkciókat:
Ha tetszett a videó, akkor iratkozz fel itt a YouTube csatornámra (két kattintás)! 🙂
Összegzés
Egyre fontosabb a vélemények gyűjtése, egy nemrégiben az USA-ban elvégzett kutatás szerint a 18-34 éveseknek a 91%-a hisz inkább az online értékeléseknek, mint a személyes ajánlásoknak.
Szóval ez a tendencia Magyarországon is tapasztalható, és jön az a generáció, akik online tájékozódnak a vállalkozásodról, és ez alapján döntenek arról, hogy a keresetüket Nálad vagy inkább másnál költsék el.
És ha gyűjtöttél jó pár pozitív értékelést, akkor ne félj megjeleníteni azokat a weboldaladon, mert konverziónövelő hatási is van! A Trustindex meg ebben a piacon a legjobb ár-érték arányú szoftver.