Egy újabb funkciót adtak a Google Cégem profilhoz!
A helyi keresőoptimalizálás egyik fontos rangsorolási faktora, hogy mindig frissítsd a profilodat, naprakész legyen. A Google ezt látja és ezért azokat a profilokat sorolja előrébb, amelyek mindig releváns információkat tartalmaz, így ne várj ezzel az új funkcióval, állítsd be az útmutatóm alapján! 🙂
A Google a Twitteren közölte, hogy mostantól a vállalkozásokról egy rövid leírást is meg lehet adni a Google Cégem profilban.
Hol éred el a Google Cégem fiókon belül?
Az információ menüponton belül:
Egyébként nem is olyan rövid a megadható szöveg.
750 karakter lehet maximum, URL-t és HTML kódot nem tartalmazhat.
A Google hivatalos segédlete ezt ajánlja a szöveg megírásához:
“Ismertesd röviden a vállalkozást – mondd el, hogy mit nyújt, miben különbözik más cégektől, mi a története, és minden más információt, amelyet érdemesnek tartasz a látogatókkal megosztani.”
A megadott leírás megjelenik publikusan is, jelenleg legalulra illesztették be. Az első 250 karaktert jeleníti meg a Google, utána kattintással látható a többi szöveg.
Én tettem is egy gyors próbát:
Fontos, hogy mindig ki legyen “fullozva” a Google Cégem profilunk, így aktívan tudjuk tartani, amit a Google meg fog hálálni!